Inđija – Svečano otvaranje prvog pravog „Fashion park outlet centar“ u Srbiji obavljeno je na lokaciji u severoistočnoj radnoj zoni u Inđiji 19. aprila. Ovaj autlet centar je gotovo identičan autlet vilidžu izgrađenom znatno ranije kraj italijanskog gradića Palmanove gde se, kao i ovde, markirana roba može kupiti po cenama nižim od 30 do 70 odsto. Reč je o pravom malom gradu koji trenutno raspolaže sa 15.000 kvadrata prodajnog prostora, 65 lokala, u koji je, u ovoj prvoj fazi, investirano 25 miliona evra. U sklopu autleta otvorena je dečja igraonica a posetiocima su na raspolaganju još sedam objekata za hranu i piće, menjačnica, banka i besplatan parking sa 1.200 mesta.
Na svečanosti upriličenoj u četvrtak investitor Đura Stanić, izvršni direktor Kompanije „BlackOak Developments“ simbolično je predao ključeve grada Goranu Ješiću, predsedniku opštine Inđija i time ozvaničio otvaranje ovog jedinstvenog prodajnog centra.
– Pre samo godinu dana ovde se nalazila poljana a danas je tu jedan od najvećih autlet centara u Evropi. Ovo je prva faza, do 2016. planiramo da izgradimo još 15.000 kvadrata prodajnog prostora. Time bi zaokružili investiciju vrednu 40 miliona evra. Sa velikim ponosom predstavljama danas javnosti prvi pravi autlet u Srbiji i regionu. Ambijent je kreiran po uzoru na arhitekturu italijanskih šoping ulica, u dizajnu koji spaja Mediteran i panonsku ravnicu. Veoma smo zadovoljni što je prihvaćen jedan nov koncept maloprodaje, naglasio je Đura Stanić, izvršni direktor Kompanije „BlackOak Developments“ kojoj je saradnik u izgradnji bio britanski „GVA Outlets“ jedan od najpoznatijih evropskih operatera.
– Ova investicija je veoma važna za Inđiju, Vojvodinu i Srbiju, prvo zbog toga što u ovom centru sada radi oko 500 mladih ljudi a kada investicija bude završena radiće još toliko. Drugo, naši građani da bi došli do svetskih brendova odlazili su u autlete u zemljama u okruženju, sada će svoj novac ostavljati ovde. Fešen park je izgrađen u neposrednoj blizini koridora deset, na pola puta između Beograda i Novog Sada, pa će i turisti navrađati i nalaziti svoje mesto u ovom centru, rekao je na otvaranju autleta Bojan Pajtić, predsednik Vlade APV.
U jedinstvenoj ponudi outlet centra posebno se izdvaja američki brend „Abercrombie&Fitch“ koji se pojavljuje prvi put ne samo na našem tržištu nego i na teritoriji jugoistočne Evrope. Tu su i prodavnice: Adidas, Nike, Puma, Converse, Ecco, Office shoes, Levis, Time out, Lisca, Retro, Nicolas… Radno vreme autlet centra je svakim danom od 10 do 21 čas, Javni prevoz Inđije je uspostavio gradsku liniju do Fešen parka kako zbog ljudi koji tamo rade, tako i zbog građana koji žele da obave kupovinu.
Z.G.Stefanović