U decembru 2018. godine „RŽD Internešnl“ je dobila potpisane Sertifikate o uspešnom završetku garantnog roka za dve rekonstruisane deonice Panevropskog saobraćajnog Koridora H.
To su prve železničke deonice u Srbiji koje je „RŽD Internešnl“ modernizovala i na kojima su radovi završeni 2015. godine: Sopot Kosmajski – Kovačevac (18 km) i Ruma – Golubinci (18 km). Nakon rekonstrukcije koju je izvela ruska kompanija, dozvoljena brzina saobraćaja vozova ovde je podignuta sa 30 na 120 km/h.
Kako je saopšteno iz „RŽD Internešnl“, završetak garantnog roka obavljen je u potpunosti u skladu sa međunarodnom građevinskom praksom. Za vreme korišćenja nove železničke pruge su u punoj meri izdržale obračunska opterećenja i obezbedile neprekidan saobraćaj vozova sa ciljanom brzinom.
Radovi na modernizaciji i izgradnji železničke infrastrukture koje sprovodi „RŽD Internešnl“ predstavljaju važan deo sveobuhvatne obnove železničkih pruga Srbije. Trenutno srpska i ruska strana razmatraju i zajedničko održavanje rekonstruisanih pruga, s obzirom na to da sprovođenje takvih planskih mera ima odlučujući značaj za očuvanje zadatih operativnih karakteristika koloseka.
Deonice Sopot Kosmajski – Kovačevac i Ruma – Golubinci je „RŽD Internešnl“ rekonstruisala u okviru realizacije Aneksa 2.1 uz osnovni Ugovor za izgradnju i rekonstrukciju srpskih pruga, koji je sklopljen u oktobru 2014. godine. Ukupna vrednost Aneksa 2.1 iznosila je 48,7 miliona dolara. Prema tim uslovima kompanija je izvela rekonstrukciju tri severne deonice Panevropskog Koridora H, ukupne dužine preko 65 kilometara.
Radovi su bili završeni pre roka, što je omogućeno zahvaljujući organizacionim rešenjima koja su usvojena, kao i primenom savremene efikasne ruske tehnologije i mehanizacije za rekonstrukciju železničkog koloseka. Na taj način, izrađena i primenjena varijanta izvođenja radova istovremeno na dve deonice koje se rekonstruišu, Golubinci – Ruma i Sopot Kosmajski – Kovačevac, omogućila je da se radovi izvedu brže od ugovorne dinamike za 3,6 meseca. Pouzdan rad ruskih kranova za polaganje koloseka UK-25/18 koji nikad ne izneverava, obezbedio je tempo rekonstrukcije železničkog koloseka kakvog do sada nije bilo u Srbije, uz odličan kvalitet, kako za vreme visokih letnjih temperatura, tako i u zimskim uslovima.