Pitanje koje građani sebi često postavljaju jeste gde je najpametnije uložiti novac koji su ušedeli. Najsigurniji način je svakako oročena štednja, a ono što većina ekonomskih stručnjaka savetuje kao najbolji način na koji građani mogu da procene ponudu i odaberu banku kojoj će poveriti svoj novac, jeste pažljivo razmatranje uslova ponude uz informacije o banci. AIK Banka je među građanima prepoznata kao idealan izbor za štednju, o čemu razgovaramo sa Ružicom Vukadinović, direktorkom filijale Inđija.
Kakvu ponudu je AIK Banka spremila svojim štedišama povodom Nedelje štednje?
– Niz godina AIK Banka je među vodećim bankama u Srbiji kada je reč o ponudi štednih proizvoda građanima. Kao i prethodnih godina, i ove godine smo našu paletu proizvoda obogatili ponudom – FLEKSIBILNA OROČENA ŠTEDNJA u evrima, koja omogućava štedišama da oroče sredstva na 12, 25 i 36 meseci po atraktivnim nominalnim kamatnim stopama uz mogućnost da u svakom trenutku, ako im novac zatreba, mogu da razoroče sredstva i da za izdržani period štednje dobiju odgovarajuću kamatnu stopu.
To je jedan od četiri proizvoda koje AIK Banka sada ima u svojoj ponudi koja se tiče oročene štednje građana. Svojim štedišama smo ponudili najbolji miks štednih proizvoda koji u svakom smislu prati njihove potrebe u pogledu ročnosti uloga, uloženih iznosa, zahtevane kamatne stope, raspoloživosti, i preferiranih kanala distribucije na kojima je moguće vršiti isplate i uplate po osnovu štednje.
Na koji način AIK Banka podstiče štednju?
– Nastojimo da sagledamo sve zahteve i potrebe naših klijenata, kako bismo na taj način unapredili ponudu savremenih štednih proizvoda i usluga, nudeći pritom i brojne inovacije okrenute digitalnom bankarstvu i savremenim kanalima distribucije. To je ono što AIK Banku već dugi niz godina čini jednom od najuspešnijih banaka u Srbiji, kojoj je veliki broj naših sugrađana poverio svoju štednju.
Koji je osnovni kriterijum kojim se građani vode prilikom odabira banke kojoj će poveriti svoju štednju?
– Građani od banke, pre svega, traže sigurnost, poverenje, uslugu i proizvod koji odgovara njihovim potrebama. Da bi se pridobilo poverenje građana, banka mora da bude finansijski stabilna i pouzdana, da ima visok nivo kapitala i odgovarajući spektar proizvoda i usluga. Klijent je uvek u centru našeg poslovanja, a razvijena usluga elektronskog i mobilnog bankarstva obezbeđuje našim klijentima 24/7 pristup Banci i odgovor na njihove potrebe.