Istraživanje „Stratedžik marketinga“, koje je po zahtevu nemačke razvojne KfW banke sa kojom je sremskomitrovački „Vodovod“, sa još sedam gradova slične veličine u Srbiji učestvovao u prvoj fazi programa poboljšanja sistema vodosnabdevanja, pokazalo je zadovoljstvo građana kvalitetom vodosnabdevanja, a „Vodovod“ je ocenjen kao jedno od najboljih preduzeća u gradu.
Po rečima tehničkog direktora „Vodovoda“ Vesne Vladisavljević, ispitanici su odgovarali na više od 80 pitanja i pokazalo se da je bio opravdan svaki dinar koji je uložila KfW banka.
– U prvoj fazi programa bili smo sa gradovima srednje veličine poput Loznice, Šapca, Pančeva, Vršca, Sombora i Kraljeva, a mi smo ocenjeni vrlo dobrom ocenom „4“ što je izuzetno dobro jer niko od pomenutih gradova nije dobio ocenu „5“ – navodi Vesna Vladisavljeivć. – Vodosnabdevnje je širok pojam i zahteva, ne samo proizvodnju i distribuciju vode, već i marketing, rad sa potrošačima, odnos prema reklamacijama, rad tehničkih službi, a sve to ulazilo je u ocenu preduzeća. Istraživanje je potvrdilo da su potrošači zadovoljni našim uslugama. Mi smo u proteklom periodu dosta uložili na poboljšanju kvaliteta vodosnabdevanja, a realizacija investicija je učinila da svakodnevni život naših sugrađana bude bolji.
Direktor „Vodovoda“ Saša Bugadžija kaže da je istraživanje samo potvrda da je ovo javno komunalno preduzeće jedno od najboljih u gradu kad se u obzir uzmu cena i kvalitet usluge, zadovoljstvo potrošača i unapređenje usluga, te da je reč o finansijski stabilnom preduzeću koje iz sopstvenih izvora sprovodi plan i program.
Ž.N.