• nedelja, 17. oktobar 2021.
SNS: Hrana kao brend Mitrovice
Politika | Sremska Mitrovica
0 Komentara

SNS: Hrana kao brend Mitrovice

10. jun 2020. godine

Na seoskom domaćinstvu Čikić u Zasavici, danas je održana još jedna predizborna konferencija za medije Srpske napredne stranke. Ispred liste Aleksandar Vučić – Za našu decu! ovaj put je govorio Petar Samardžić, a tema konferencije bili su planovi za dalji razvoj lokalnih prehrambenih proizvoda kao brenda u Sremskoj Mitrovici.

Ovom prilikom, on je najavio rekonstrukciju zgrade bivšeg Bioskopa Jedinstvo, na čijem mestu će se u buduće nalaziti Mitrovački gastro-market, koji će se sastojati iz prodavnice hrane, kuhinje, restorana i bazara, a u ponudi će biti isključivo lokalni proizvodi.

Takođe, najavljena su i ulaganja u razvoj vinarstva i vinogradarstva na južnim padinama Fruške gore, a nastaviće se i sa razvojem projekta Korpa lokalnih proizvoda.

Kako je Samardžić istakao, u svakom selu će biti izgrađene i agrobiznis zone, čije će delove poljoprivrednici moći da iznajmljuju i tamo ostavljaju svoju mehnizaciju, čiste je, ali i lageruju repromaterijal, a u saradnji sa Kazneno popravnim zavodom u Sremskoj Mitrovici najavljen je i razvoj edukativnog koncepta SM bašte i SM farme, gde će zainteresovani moći samostalno da vide i učestvuju u prikupljanju prehrambenih proizvoda.

Prema njegovim rečima, svih pet najavljenih projekata za cilj imaju promociju Sremske Mitrovice kao specifične gastro-turističke destinacije, a sa druge strane, cilj je i promocija lokalnih proizvođača, kako bi se što bolje plasirali na tržištu.

 

TRENUTNO NEMA KOMENTARA.

Leave a Reply

%d bloggers like this: