Donošenjem Plana detaljne regulacije za kompleks za proizvodnju cirkulacionih pumpi danske kompanije „Grundfos“, učinjen je korak bliže ka realizacije jedne od najvećih stranih investicija u Srbiji. Odbornici su većinom glasova usvojili plan koji je u rekordno kratkom roku uradio Zavod za urbanizam Vojvodine na 31. sednici Skupštine opštine Inđija održanoj u petak kojom je predsedavao Aleksandra Kovačević, predsednik Skupštine. Obrazlažući značaj ove investicije Dejan Dmitrović, načelnik Odeljenja za urbanizam i stambeno-komunalne poslove rekao je da je „Grundfos“ kupio parcelu od 17 hektara u severoistočnoj radnoj zoni u Inđiji na kojoj namerava da izgradi proizvodni pogon od 70.000 kvadrata, u prvoj fazi 25.000, i, kako je najavljeno, u februaru bi trebala da krene izgradnja. Ukupna vrednost investicije je 80 miliona evra. Planirano je da u ovoj fabrici upočetku radi oko 350 radnika, po završetku sve tri faze duplo više. Od ukupne godišnje proizvodnje cirkulacionih pumpi u svetu, 50 odsto proizvede „Grundfos“. Inače, u ovom projektu zajedno učestvuju VIP fond, republička Agencija za strana ulaganja i promociju izvoza i opština Inđija.
Odbornici su na istoj sednici usvojili Odluku o javnom prostoru za parkiranje kojom se precizira održavanje, korišćenje i naplata parkiranja i izmene i dopune Odluke o zauzeću javnih površina. Jedna od značajnih novina u Odluci o javnim parkiralištima je ta što će novac od prodaje karata za parkiranje i SMS poruka ići direktno u opštinski budžet što do sada nije bio slučaj.
– Ovim novim modelom rešićemo velike probleme koje smo imali sa doplatnim kartama koje su ocenjene kao neustavne. Vozačima je ostavljena mogućnost da plate dnevnu kartu i ostanu 24 sata na tom parking mestu ili ako to ne uradi a isteklo im je određeno vreme za koje je uplaćeno, tretira se u skladu sa novom odlukom da ide na dnevnu kartu koju može da plati u roku od osam dana od trenutka dobijanja pisanog obaveštenja da je zadužen dnevnom kartom, kaže Siniša Filipović, zamenik predsednika opštine. Na ovaj način postići će se mnogo efikasnija naplata parkiranja i izbeći sudski sporovi. Naime, zbog neplaćenih doplatnih karti postoji preko hiljadu tužbi po ovom osnovu.