Nad­le­žnost „In­ga­sa“ sa­mo do se­ta

Do­bri­vo­je Su­džum

Se­zo­na gre­ja­nja je po­če­la sa njom i pro­ble­mi kod jed­nog bro­ja ko­ri­sni­ka ga­sa za za­gre­va­nje pro­sto­ri­ja. Na­i­me, dav­no je In­đi­ja ga­si­fi­ko­va­na pa su ko­tlo­vi i pe­ći za cen­tral­no gre­ja­nje zre­lin za re­mont, to je jed­na stra­na pri­če, dru­ga, je­dan broj do­ma­ći­na ne zna da od­blo­ki­ra sat pa pri­ja­vlju­ju ne­sta­ši­cu ga­sa…
– Po­sled­njih da­na uče­sta­li su po­zi­vi gra­đa­na ko­ji ima­ju pro­ble­ma sa pa­lje­njem pe­ći i de­blo­ka­dom se­to­va. „In­gas“ za te po­slo­ve ni­je ovla­šćen i to ni­je po­sao na­še de­žur­ne eki­pe. Na­še je da odr­ža­va­mo mre­žu do ga­snog se­ta i ga­sni set ako na nje­mu do­đe do cu­re­nja ga­sa ili ne­kog kva­ra, ka­že Do­bri­vo­je Su­džum, di­rek­tor JP „In­gas“. On na­gla­ša­va da o ko­tlo­vi­ma, pe­ći­ma, kuć­nim in­sta­la­ci­ja­ma, bri­nu ovla­šće­ni ser­vi­se­ri, u In­đi­ji ih ima se­dam, ili maj­sto­ri ko­ji su ra­di­li na ovim po­slo­vi­ma. Me­đu­tim, ni­je ne­mo­gu­će da se u pro­gra­mu ra­da za na­red­nu go­di­nu u okvi­ru „In­ga­sa“ ofor­mi slu­žba i za ove po­slo­ve.
Gra­đa­ni zbog pla­ća­nja vr­lo če­sto iz­be­ga­va­ju uslu­ge odža­ča­ra, otu­da je „In­gas“ sklo­pio ugo­vor sa jed­nim odža­ča­rem ko­ji be­slat­no či­sti odža­ke, od­no­sno, o tro­šku ovog jav­nog pred­u­ze­ća.
– Pro­ble­ma sa na­pla­tom ra­ču­na i da­lje ima na­ro­či­to u objek­ti­ma ko­lek­tiv­nog sta­no­va­nja, na­ro­či­to sa blo­kom 28. Ra­di­mo na to­me da svi vla­sni­ci sta­no­va i po­slov­nog pro­sto­ra ima­ju sop­stve­ni pri­klju­čak, ka­že Su­džum.
Zbog ve­li­kog du­go­va­nja za gas u pro­te­kle dve ne­de­lje is­klju­če­na su če­ti­ri po­tro­ša­ča, ka­žu, da će ih za ko­ji dan bi­ti mno­go vi­še. Tu­že­no ih je 120 za ukup­na dug od 7,6 mi­li­o­na di­na­ra. 139 po­tro­ša­ča je sklo­pi­lo ugo­vor o re­pro­gra­mu du­ga i oni, ugal­vnom, re­dov­no iz­mi­ru­ju svo­je ba­ve­ze.

Kategorije Inđija